Äntligen!

Klar med Historian (igen).
Gjorde först klar den på lektionerna som vi haft på oss, men fick höra idag (Redovisning på onsdag!), att jag varit sjuk när de bestämt hur arbetet skulle vara uppbyggt! Så nu har ja suttit å ändrat allt som ja skrivit, å försökt få den att passa in i mallen... Så nu tror jag att ja äntligen är klar! Känns skönt!!
Nu ska ja vänta te mamma å pappa kommer hem med cindy, sen sno henne, å fara ut å springa bort några ärenden!
Först ska ja te linnéa å lämna kläder till henne som hennes mamma beställt (new body), sen springa förbi Hilja å lägga ett brev till henne i postlådan (hemlis) å sen springa förbi min syster å betala kött! Huvva, komma ju få sån där kallad kondition!
Jadu, så ser min kväll ut! Kanske ska försöka göra ännu mer läxa? Får se om ja orkar...

Hmmm, mer då?
Är supersugen på att fara ut å resa en sväng! Skulle verkligen vilja fara till antingen tyskland eller Lischtenstein.. Pratade med en tjej från Lischtenstein idag på msn, som ja lärde känna i Tyskland, och hon tyckte att ja skulle komma dit... Men kändes inte så kul att resa själv.. :/ men får se! Ska ju till Tyskland/Berlin i maj, så får väl se hur de blir!
jaja..
Hare bra alla glada! Hör gärna av er ifall att nån av er vill vara social en stund ikväll! =) Komma bara sitta här å tråka....
/Sandra
You know it's true, that everything I do, I do it for you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0