Bra start på veckan?

ehhm, njaee, kan man väl inte säga...

Började med att jag försov mig i morse... Vaknade klockan åtta i ren chock, tittade på klockan å slängde mig sedan in i duschen.. Panik, panik, panik!
Sedan trycka i se nå mackor å rusa ut till isbilen som inte varit startad på hela helgen! tog ju sin tid de..
Slutligen så var jag på skolan, lagomt stressad å lugn.... Eller?
Jaja, jag överlevde skoldagen med min dryga förkylning! Måste försöka få bort den så ja kan spela match på onsdag... om jag blir uttagen vill säga!

Men iaf, så kan ju inte en dag vara huur dålig som helst! Hade faktiskt en fin överraskning på bordet när jag kom ner i morse.. På bordet låg en fin liten teckning som pappa tagit in från postlådan.. På den stod de "Till Sandra från Hilja" :]
kan ju säga att de faktiskt förgyllde min morron!

Jaja, men nu ska ja ta å försöka göra nå läxa! :/ Matteprov imorrn å fysikprov på torsdag... (Yipiiii?)

Men ha en bra kväll alla glada!
/Sandra
We are the world.. We are the children... We are the one who make a brighter day so lets start giving...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0