Känslor...

Sitter med svenskaläxan igen....
"Dröm och verklighet"...
Detta häfte får ju tankarna att vandra iväg till drömmarnas land, och istället för den läxa som jag skulle skriva så blev det istället en liten "dikt". Blev lite tankar om kärlek å sånt som ja tänkte ni kunde få titta på! Är som skönt att skriva ner lite ibland! =)

Världen känns onödig, när jag ser dina ögon. Likt små kristaller följer de mig när jag vadar fram genom de ovetandes ljumma vatten, och jag känner varken rädsla eller obekvämhet. Kristallerna bränner över min hud, och trots att mina tankar försöker säga stopp så fortsätter känslorna att vandra bort till din del av världen......

Jaja, de blev ett litet avhopp från läxan! Dags att dyka tillbaks igen......

Kommentarer
Postat av: Anonym

,,,,,mums! drömmar är drömmar

2007-11-21 @ 21:49:46
Postat av: Till dig

Mmmm, drömmar är de bästa! :)

2007-11-22 @ 11:04:24
Postat av: mmm

ja verkligen ;-)

2007-11-22 @ 17:58:53
Postat av: Anonym

För i drömmar, där kan allt hända! Där finns de inga hämningar....

2007-11-22 @ 21:29:00
Postat av: Linnéa

Ooooh! JättejätteJÄTTEvacker dikt!

2007-11-26 @ 11:47:57
Postat av: Sandra till Linnéa

Tack :] alltid kul att höra! Men dikterna kanske inte alltid är så bra, men de är sjuukt skönt att skriva av sig ibland! Det borde ju du veta.. ;)

2007-11-26 @ 18:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0