Fiskpinnar och potatismos, mannagrynsgröt och äggmacka...

...äntligen lite "riktig" mat i kistan! :D skönt att kunna äta ngt iaf!

Blev hemma från skolan idag också.. Känns lite drygt då man missar så mkt men.. Inget göra åt.. Bättre vara hemma en dag för länge så man inte smittar ner halva skolan med magsjuka!
Har ju fått göra lite fysik iaf så =) ska väl inte klaga! Däremot om de gått bra är ju en annan fråga men... Har ju lektion imorrn så får väl höra med lärarn då om de uppgifter som jag inte förstått! Det blir nog bra..

Nu då..
Nu blir det till att DUSCHA! Fy fan va skönt!! Tvätta bort all sjukdom och återgå till ett normalt liv.. Tycker oftast det känns så när man varit sjuk.. När man blivit frisk och man får duscha den där "sista gången" så rinner som sjukdomen iväg tillsammans med schampoot, och man blir som en ny människa! Skönt skare bli!
Sen när jag duschat och piffat till mig lite så bär det av till Bygde.. Alla som jobbar på Ica i Bygdeå ska ju ställa upp på ett fint kort inför invigningen.. Känns som mäktigt på nå sätt ;)

Sen imorrn blire äntligen skola! Sjukligt vad man längtar ibland och ibland så vill man bara dö vid tanken.. Men kan ju vara för att jag har världens bästa klass som skolan är rolig också :D

NV06 (Nv noll sex ;) ) for the win säger jag bara!

Jaja, dags att hoppa in i duschen nu då =) men hare bra alla glada! Och vill ni höra en sjukligt bra låt så gå på youtube och skriv in

Hallelujah- Jeff Buckley
sjukligt fin låt...

Hare bra! =)
/Sandra
But you don't really care for music, do you...

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag ahr ju det :D Det är ju "V" på min sida ;)

2008-04-16 @ 19:23:34
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: mange

låter king att vara lite sjuk!!!!!!!!/mange

2008-04-17 @ 09:50:06
URL: http://mange.blogg.se
Postat av: Linn

vill ha den på ryggen, skuldran kanske =) .. ingen aning vad det kommer kosta!.. =)

2008-04-17 @ 16:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0