hårdbröd utan smör, avslagen cola och verum hälsofil...

...är det som jag levt på nu i två dagar!
Ligger hemma med magsjuka, feber och förkylning, men verkar vara på bättringsvägen. Förhoppningsvis.

Skönt att ligga hemma första dagen, eller skönt är de ju inte heller då man mår så sjukligt dåligt men.. Lata sig har väl ingen mått dåligt av! Känns som att kroppen blir sjuk ibland bara för att ha en anledning till att få återhämta sig..

Är bara så drygt med magsjuka! Feber och förkylning är väl en sak, men magsjukan gör ju verkligen så att man inte orkar NÅGONTING! Jaja, ska sluta älta detta...

I helgen vare handbollsDM i umeå.. VI VANN HELA ALTET! Känns riktigt bra ;)
Efter matchen sökte sig de flesta från laget hem till Sofia Swanström och käkade där pizza och myste.. Av dom som då var där så var det bara jag som INTE förfestade och taggade för att gå ut på O´learys.. Jag skulle ju nämligen hem och vara chaufför till Bygdsiljum.. Sandra W fyllde ju 20 så klart man var tvungen att fara å gratta henne =) sen på söndagen så blev det en riktigt slöardag! Skönt me sånna ibland också.. Jag och Tobias gjorde piroger och bara myste =)

Mer då?
Ja, söndagen blev lugn och sen vaknade man på måndagen med magsjuka och här ligger jag nu idag.. Min säng är uppnött och datorn är nog ganska less på att spela första säsongen med House som nu rullat ständigt.. Men han är ju så sjukligt bra!
Skulle egentligen ha fått göra nå läxa, för sånt finns de ju gott om.. Men jag orkar inte! Nådeligt opepp kan man ju säga, men nästan så jag måste ta tag i de nu.. Fysikprov på fredag och biologiredovisning alldeles snart så.. Man har väl de man ska göra egentligen!

Sen skulle jag även ha fått tvätta bilen och vaxa den.. Men då ska man ju vara ledig ngngång då :S i helgen dom kommer så blire ju BARA att jobba.. Bra med pengar iofs men..

Fick förresten tillbaka på skatten!! :D 5400:-!! de satt bra de ;) kanske fara utomlands? Får väl se.. Ska iaf köpa mig en crosstrainer att ha över sommaren så man kanske kan hålla igång litegrann när handbollen har uppehåll.. Blir nog en billig grej ifrån rusta eller liknande, men den ska säkert fungera ;)

http://www.rusta.se/crosstrainer_step_adrenalin_p75101217.html

Sen blire nu att spara, spara, spara pengar så gott de går! Måste ha mkt pengar över till nästa sommar då de händer en hel del.. Har man tur så kanske man tar sig in på Veterinärutbilningen, men skulle inte tro de.. Men ändå.. Sen blire till att köpa sig en liten hund nästa sommar också =) Powderpuff, såklart! och dom är ju kanske inte sådär jättebilliga.. Tar man sig då däremot inte in på veterinärutbildningen så kanske man hittar en halvtid någonstans och passar på att läsa upp betygen, eller att man går en hästmassageutbilning.. får väl se vad som händer..

Jaja, nu ska jag försöka göra klart min powerpointpresentation över ozonskiktet... Suck..
Men hare bra alla glada! =)
/Sjuk Sandra

Torka tårarna min vän.. Jag tror jag vet ungefär hur det känns...

Kommentarer
Postat av: Linn

ska tatuera mitt stjärntecken (väduren) som ett "V" ser det ut.. ;) På skuldran! ..

2008-04-15 @ 22:57:08
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0