Så var allt tillbaka i det normala igen...

Så har man hunnit komma hem, ha lov å sen börja skolan igen.. Tillbaka i det gamla livet när man jämför med finlandsresan.. Känns skönt men ändå klart att man längtar tillbaka!

Annars då...
Ja, nu har jag just varit och tränat för första gången på jag vet inte hur länge! Skönt var det! Fick även höra av emelie att dom kanske skulle börja med spinning i klinten på onsdagar.. Man kanske ska börja fara dit nån gång? Kostade typ 50kr/gång men ändå.. Någon gång kan man ju prova! Hör gärna av er om ni är intresserade! Ju fler vi är desto bättre!

Sen då..
Läxa som ligger i högar på skrivbordet och väntar.. Matte 40sidor som skulle vara klar till imorrn men ORKAR helt enkelt inte!! Det får bli ngn annan gång.. Har även svenska till på fredag, dialektanalys.. Ska analysera min dialekt.. kan ju iofs bli lite spännande..

Nää, nu ska jag riktigt LATA mig! Tycker det förtjänas efter flera dagar av gråt och ångest över all jävla läxa! House for the win säger jag bara!

Hare bra alla glada där ute i världen.. "Och kom ihåg, smälter du päronglass så blir det päronsaft" (Citat av en viss "bästa lärare någonsin" i högstadiet!)

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: hej

bra citat!/Mangemannen

2008-04-08 @ 08:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0