Träning dag 2...

....och jag lever fortfarande!! UTAN chips å götta!!
(Okej, jag måste bikta mig.. Blev faktiskt EN cheeseball igår.. Men kunde inte låta bli!)

sen lagade jag och linnéa middag igår.. Blev bulgur med kycklingvingar och sötsur sås.. Å sen en sjukligt god sallad med gurka, tomater å avocado.. Å så vitlök och olja.. UNDERBART kan jag lova!! och så sjävklart pricken över i:t Vitlöksoliver!! Det var huur gott som helst!

Sen idag skulle man laga middag åt sig själv.. inte det roligaste jag vet men.. Så det blev korv och makaroner (Ja, jag VET att det inte direkt är nyttigt, men ville äta upp det som fanns i kylskåpet innan mamma och pappa kommer hem!) och som för att kompensera så gjorde jag en likadan sallad som igår.. Men avocado, gurka och tomater.. Smaskigt! Jag som inte tycker om avocado egentligen, men i sallad vare faktiskt helt ok!

Vad blir det nu ikväll då?
ja, jag ska fortsätta med min träning.. Har varit på affären nu å gått med Cindy i ungefär en timma.. Så nu ska jag;
*Städa (Mamma och pappa kommer hem snart!!)
*
Tvätta (Måste få några kläder rena till Sikafesten på lördag!!)
*
Crosstrainern 12min (ökar lite successivt ;) )
*
Kort promenad med Cindy (en halvtimma kanske?)

Sen kommer Tobias hem från jobbet senare vid typ elva nångång... Så då blire att sova!
Jädrar, bara FYRA timmar kvar! Dags att gå å göra nå vettigt!

Ha det bra alla glada =)
/Sandra
It's like a drop in the ocean

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar å! vart ska jag rita korset!? Sandra Johansson utan chips och götta :O
haha

2008-05-08 @ 21:14:51
URL: http://Jejjasoderlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0