Träning..

Då var det bestämt.. Systrarna Johansson skall möta varandra i en kamp om träning.. Vem av oss kan fixa figuren bäst till i sommar? Eller, vem av oss kan vara nyttigast kanske det handlar om..
Linda kör på metoden; köpa massa dietmat..
Sandra kör på metoden; inte äta massa götta å köra hårt på crosstrainern..

Just de ja! Köpte ju en igår ;) blev lite billigare (och B:igare) än vad jag tänkt mig, men spelar ingen roll.. Ska ju bara försöka hålla mig i trim under sommaren ;) men roligt ska det bli! Ska lägga in lite skön musik å sen köra hårt! Vet inte hur länge man ska köra men har hört att 10min på ganska hög effekt? Man får väl prova =)
Så dagens träning blir;
*Promenad med Cindy 1timma
*Ridning 1timma
*Crosstrainer 10-15min
(*promenad med Cindy igen?)

Kan ju bli spännanade detta!

Mamma och pappa har farit till Kreta nu dom äcklen.. Måste därför vara duktig tjej och ta hand om huset alldeles själv... Och nu jobbar tobias eftermiddag så ingen som kommer hålla mig sällskap!!

Hör gärna av er om ni har tråkigt!!

Sen mer ikväll då?
Hade väl tänkt göra biologi och tyska.. Läxorna inför imorgon.. Inte alltför jobbiga men måste göras det också..

Sen blire att göra nå nyttig mat ikväll också ;) jag och linnéa (?) förhoppningsvis! Tråkigt laga mat till sig själv ju..

Jaja, nu blire stallet som första punkt! Ha en bra kväll alla glada =)

/Sandra Not a day goes by, that I don't think of you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0