Måndag...

Är ju som alltid taggad på måndagar... Faktiskt! Går ju bara till kvart över elva då, så man hinner med en hel del ;D

Så har gjort bort en del av min lista som jag la upp för några dagar sen.. Är typ klar me biologihemprovet, å så har ja läst ut den "underbara" candide... :S konstig bok kan man ju säga! Nu äre bara att tagga onsdag å match, å så plugga inför fysikprovet på fredag.. :/

Men tror jag ska ut å gå en sväng nu först! Ska visst vara skönt väder ute så =) alltid mys! Gå förbi Tobias kanske?

Somnade, såklart, när jag låg å läste den där jädra svenskaboken, så kanske måste bli en tidig kväll ikväll igen?! helt slut!

Hmm, mer då?

Fyller ju 18 snart!! Den 28 februari, alltså nästa torsdag!! Å vad värre är; har teoriskrivning inför körkortet den 29!! Nästa fredag!! Måste alltså sitta med teorin i veckan!!

Sen blire, efter teorin å uppkörningen, att fokusera på finlandsveckan! Alltså den 15-24/3..
För er som inte vet; ska ju dit å göra en musikal!! Komma bli kanonskoj! :D

men du, nu ringde Gustav angående biologiprovet så...
hare bra alla glada!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: sm

hehe. jag taggar finland!! det är sjukt vad skoj det kommer bli!

2008-02-18 @ 22:07:27
URL: http://sdem.blogg.se
Postat av: sandra

Sugen på ännu en tävling?

http://flachsan.blogg.se/1203418936_tvling.html#trackback

2008-02-19 @ 15:42:18
URL: http://flachsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0