Längesen...

Hej hej! =)
då satt man här igen.. Var ett bra tag sen! Hoppas bara att folk inte glömt bort mig å inte tittar in här ibland =)

Jaja, vad har hänt under lovet då?
Ja, jul först såklart! For ner till sika me Boyen och red runt där och "julade".. Riktigt mysigt!!!!
Sedan gick de en vecka å de blev nyår.. Började hemma hos oss med underbar middag!! (cognacsflamberad fläskfilé och ungsbakad potatis!!!-Det godaste i världen!!!!!)
Sedan bar det av till Storbäcken en sväng, och sedan slutade allt i klinten! Vart riktigt skoj där! Mycket folk! Men man kom inte hem förrnst fem... så dagen efter blev brano dryg!

Mer då?
Jaa, jag har sålt de mesta av hökens gamla grejjor nu ( =[ )... Känns sorgligt, men visste inte vad ja skulle göra med det annars..
Sen har ja varit ute å ridit nästan varje dag! Och just de, for ju även till sika på nyårsafton och red med min syster i ridhuset! Gick KANONBRA!!! Tror faktiskt att man kommer kunna göra en dressyrhäst av den där också ngn gång ;)
Jaaa, ungefär så har väl mitt lov sett ut! Och när ja inte har gjort ngt så har ja varit med min Tobias! =)
Och så har ja ju faktiskt suttit vid trafikdatorn några gånger också ;) skulle egentligen ha varit dit idag också men....

Jaja, ikväll blire å jobba med sikalaget! Vi har ju anordnat en bal så ;) blir nog bra!
Ha en bra kväll alla glada!
Puss hej
/Sandra
I thought you had something that I was missing, but I think that was wrong....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0