Vårkänslor redan?

Längesen man skrev här nu... Gör iofs inte så mkt, då det inte är ngn som läser vad man skriver här men.. Inte så viktigt! Är mer som en sida där man kan skriva av sig lite tankar...

Är sådär känslofull nu igen...
Är det för att det känns som vår redan???
Var är snön som jag väntat så efter?!?

Känner för att gå ut..
Gå iväg mot skogen..
Stå och titta..
Minnas...
Lite av allt som varit..
Året...
Våren......
Sommaren...

Känner för att bada...
Se stjärnorna..
Åka cab..
och minnas ord..
Minnas känslor..
Minnas tårar...

Jaa, kanske är vårkänslorna som börjar spela igen, eller så har man bara en sån där dag så man skulle vara duktig på att skriva texter å spela intrument... Skriva låtar eller dikter...
Men tyvärr så är man ju inte sån...

Men hej, inte ska man deppa för det! Finns ju andra saker man kan göra! Å bara för att känslorna spirar så äre ju inte nödvändigt att deppa ;) eller? Man ska väl bara luta sig bakåt och njuta istället!

Ha en bra kväll allihopa, hör gärna av er ifall ni har tråkigt! För det komma jag att ha! :]

/Sandra
I see the sky, so beautiful and blue..
The TV's on, but the only thing showing, is a picture of you...

Spending my time.. Watching the days go by...
Feeling so small, I stare at the walls, and hoping that you are missing me to...

Kommentarer
Postat av: sm

allt bra med dig? var så länge sedan vi sågs. kom förbi på ons kl 6 och fika vetja! :) jag blir ju 18 ju! :D

2008-01-21 @ 20:07:56
Postat av: Sandra till SM

Heej!
Jaa, det var verkligen inte igår! =) men du, jag ska försöka ta mig tid och hinna förbi en sväng! =) Tro inte att jag glömt bort att du fyller 18 ;D

2008-01-22 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0