Löpning..

Så hade man just vart på löpträning med handbollen.. JOBBIGT kan jag säga, men superskönt!
Började med 1,5km spåret (elljusspåret) som uppvärmning.. Sedan fortsatte vi det ungefär 3,5 gånger till, men med intervaller! 50sekunder med 80%, 10sekunder med 100% och sedan 30s gång.. Gjorde det sedan 12 gånger.. jobbigt, men behövligt!

Sen då?
Varit i stan idag å grattat Johanna till studenten.. Sorgligt vad gammal hon blivit min lilla flicka :]
Jag och Angelica ägde sedan myrorna ;P trevligt värre iaf!

Imorrn blire stan IGEN! Denna gång med min lilla älskling.. Han ska hämta ut nå bromsgrejs som har varit på reparation så jag får följa och vara socialt stöd.. =) kanske följa en sväng förbi frasses? ;)
Kan ju hoppas vi far på ÖB eller rusta eller ngt annat skojjigt å BILLIGT ;) Köpa lite roliga plastgrejjor till våran fina lilla husvagn som vi köpt! ;D Okej, vet att det är ålderstecken att man köper husvagn men.. Kan ju bara säga det att;

Man ska ha husvagn, då blir semestern ingen flopp!

Är det så att man blivit uppfödd i husvagn så, varför ska man bryta ett vinnande koncept?! :D tihi, jag tycker det är skoj iaf!

Nu då..
Nu tror jag att det först och främst blir duschen! Sedan bär det nog av till klinten för att hälsa på angelica och raoul.. Dom hyr ju hus där så man måste ju fara å titta vad det är för rat som dom skaffat se ;)

Sen blire nog att fara till granån med min bubbe.. Sova där =)

Och nu är det SOMMARLOV!!!!
Ska börja bygga hästhuset imorrn (tror jag) i Granån.. Så vi kan flytta dit hästarna snart!! :D

Denna sommaren kommer bli kanon!!

/Sandra
I feel lost without you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0