Kärlekstema..

äre som gäller på Idol ikväll! Är ju lite mysigt, har ju varit en del fina låtar..

Ja, Sandra sitter och ser Idol ensam en fredagkväll och är INTE och jobbar eller på fest på Bygdegården i Bygdeå..
Varför?
Jo, för att sandra är SJUK!! Annars skulle kvällen se HELT annorlunda ut! Hatar detta.. Men man får väl igen för att man började träna alldeles för fort efter förra förkylningen...

Så min helg som var planerad som följande:
Fredag;
15-20 Jobb ICA
Efteråt Bygdegården och gratta alla glada människor!

Lördag;
9-15 Jobb ICA
Efteråt, in till stan och gratta Lisa Grabbe som fyller 19 idag fredag!

Söndag;
Bortamatch mot Strömnäs!

Men inte fan blev det något av det inte! :P utan nu får Sandra ligga inne HELA helgen och tycka synd om sig själv.. BLÄ, hoppas nu tycker synd om mig nu!

Måste bara skriva detta nu eftersom jag inte kommer träffa damerna innan matchen på söndag;
KOM IGEN!!! NU JÄVLAR SKA VI TA DOM!!!!

Jaja, nu ska jag ta å återgå till mitt sorgliga TV-tittar-liv.. Är så sjukt less, även fast man bara legat inne i två dar men ändå! :P blä för att vara sjuk!!

Jaja, hare gött alla glada och friska människor!
/Sandra
Somewhere over the rainbow...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0