Måndag igen!

Så vare dags för ännu en (jobbig?) skolvecka!
Men i veckan så händer det ju faktiskt en del på skolan..
Lite fysik, lite tyska och sånt som ska göras. Så då får man väl försöka göra nå vettigt för en gångs skull!

Men, skolarbetet gör ju att man missar en del, så förlåt Idah och Elin att jag inte kommer på aerobicsen ikväll HELLER!
men nästa vecka, då jävlar! Om jag inte jobbar vill säga..

Jaja, vad har hänt mer i helgen då?
Fredagen blev det att jobba 15-20 på ica, och sen bara slänga sig iväg i bilen hem, byta kläder, plocka iordning pengar och saker, och fara iväg mot Umeå och Jamaldes fest! Var väl i stan runt halv 10.. (Tack Tobias för att du körde!)
Sen blev vi väl i stan till typ tre (ja man måste ju på MAX, såklart!), och var då hemma runt fyra.. Så då blev det en trött Sandra som hoppade isäng!...
...för att sedan gå upp igen klockan HALV NIO! Kunde ju bara inte missa årets match som var klockan tio på jennings..
"Gamla" A-pojkarna (89,90) mötte ju årets A-pojkar.. Självklart så vann ju 89/90orna, för gammal är bäst eller vad man brukar säga. ;) Men det var bara en boll, och det var sjukligt jämt så få väl se va som händ nästa gång!
Resten av lördagen blev ovanligt lugn med massor av mat!! Middagen blev grillat med Tobias, och efter jag varit där så såg jag, Johanna och Angelica film och åt ÄNNU mer! Haha, hungrig naanting!
Söndagen blev det slutligen hemmamatch och äntligen vinst för oss!

Vann med 20-12 över förra årets Division 1-lag Kiruna!! Fan va skönt!

efter matchen så blev det återigen en lugn filmkväll med Johanna och Tobias.. Hem runt tio och hopp i säng! Riktigt skön helg faktiskt!! Inte alls mkt som har hänt, men det ska ju vara sånna helger också såklart!
Med tanke på att jag inte är ledig typ en enda helgdag nu fram till jul så klagar jag inte!

Ikväll då?
Då blire till att göra LÄXA för fulla muggar.. Tyska, fysik, projektarbete är väl de som ligger högst på listan just för tillfället..  Så, kanske inte ska sitta här och uggla utan göra nå vettigt!

Ha det bra alla glada så hörs vi! Skriv gärna en rad på msn eller ett litet sms ngn gång :)

/Sandra
Can't stop dreaming about you..
I know it was just for fun,
and that my feelings turned out wrong,
but I can't stop dreaming about you..

Kommentarer
Postat av: Gustav

Imorgon kommer Janne att döda mig! :D

2008-11-19 @ 22:16:45
URL: http://dominusfeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0