Ojoj, dåligt Sandra!

Ja vet, jag är värdelös på att uppdatera bloggen! Meen, har man massa annat att göra så ;P
Hänt mkt sen sist, tar allt snabbt:
*jag ska bli MOSTER! :D
*har fått heltid på ICA ett år efter ja gått ut skolan! :D
*jag är sålt RATmercan, å köpt ny volvo ;D
*JAG HAR PÅSKLOV!!

Såå, nu vet ni de ;D hör gärna av er!

Nu äre dags för tv-spelskväll för mig å johanna ;) inte illa! Mariokart, godis å en rysarfilm, inte illa alls!

Hare gött alla glada!
Just now, life feels pretty good!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: :D

roligt att det känns bra

2009-04-12 @ 11:25:50
Postat av: Annelie

Ska du bli moster?!? :O

2009-04-13 @ 17:33:06
URL: http://alovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0