Please forgive me...

...I can't stop loving you..

Så vare åter en söndag.. En ledig sådan dessutom! Så skönt!! Nu blire bara att vänta en stund å sen fara till syster å ut å rida! Underbart!

Igår blev de att fara till skellefte me johanna och jennifer! Blev sen utgång me Clara och diverse, synd bara man va för ung för att ta se in på dom bra ställena :P alltid samma problem, alltid för ung! Men trevligt blev de ändå!

Kvällen började med lite förfest hos Clara, lite kortspel å sen lite sanning/konsekvens-kortlek som ja fick i 20-årspresent.. Haha, kan säga att den kan konsten att underhålla!! Ja fick ringa taxi å fråga efter min försvunna morfar som skulle ha åkt med dom igår men aldrig kommit hem.. Ja hann inte så långt innan hon på andra sidan luren sa:
-"Du, du vet att jag har ditt nummer, ja kan anmäla de här...".. IDIOT säger jag då, hur kunde ja glömma bort att he på dolt nummer?! Å sandra dådå:
-"öhhm, jasså? Öhhh, de va bara en rolig grej......"
-"jaha, ja tycker det var verkligen jäääätteroligt!!" hon blev nog lite bitter :P haha, sen va sandra snabb med att
-"ehhm, okej, ursäkta att ja störde, ha en trevlig kväll... hejdå!"

haha, en viktig lärpenning till nästa gång!
Ska man busringa till ngn på en förfest, glöm inte skyddat nummer!

Ja sen blev de lite mer förfest, å sen ut.. Sen hem :P enkelt sammanfattat! Sova, vakna pigg å frisk å snart dags för utflykt till stallet!! Sköönt, älska vädret nu!

Jaa, de va väl som allt, hare bra alla!

/Sandra
It's soon been a year, I can still feel so much pain...


Kommentarer
Postat av: sara

sv: nedu sandra. vi skickade ut våra cvn till oliak hotell här i norge. Överallt och ingenstans typ. Hittade en hemsida där det stod att de här hotellet alltid sökte säsongare så vi skickade iväg ett mail, och fick jobb! Tur kan man säga! ;)

2010-05-24 @ 00:37:44
URL: http://sdem.blogg.se/
Postat av: sara

malin är i receptionen så hon har typ full rulle hela tiden. Själv är jag i souvenirbutikken så jag pratar med med folk och kränger på dem dyra saker. hehhehehehhe. :P

2010-05-30 @ 09:05:33
URL: http://sdem.blogg.se/
Postat av: sara

sv: Hah, ja det är mysigt här. och bra. för det mesta. men just nu vill jag bara hem, fyfan säger jag bara!

HAH, ja jag kan inte sluta skratta åt det asså! Värsta slamphoroskopet ju! Alla andras var typ normala, som "det är mkt på jobbet, lugna ner. Ta hand om dina nära och kära. osv.."

2010-06-03 @ 23:37:24
URL: http://sdem.blogg.se/
Postat av: sara

Att inte vara hemma, inte vara hos Johannes. Att aldrig få ett schema. Att aldrig veta vad jag ska göra när jag kommer till jobbet. Att veta att september kommer bli bajs (eftersom det kommer regna, inte vara ngra turister och att fler och fler kommer fara härifrån). Knappt kunna ta sig hem, eftersom resan tog en dag hit och säkerligen minst lika lång tillbaka, så det går inte bara att fara hem för ngn dag. (plus att jag aldrig haft mer än två dagar ledigt efter varandra.. Ja, det var väl lite om varför.

2010-06-05 @ 06:55:32
URL: http://sdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0